طراحی و تولید تی شرت ایرانی و شال نستعلیق / نقاشی چهره یا کاریکاتور روی تیشرت

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

تی شرت محرم ۷۲ قطره خون | طراحی روشن - خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم ۷۲ قطره خون، یکی از محصولات برند طراحی روشن است که برای عاشقان سالار شهیدان و ایام محرم طراحی و تولید شده است.

ایام محرم در ایران و کشورهای اسلامی رنگ و بویی خاص داشته و٬ عشق به ۱۴ معصوم(ع) شور عجیبی در این ماه دارد. نوستالژی که همه ما از بچگی و بوی اسپند، تکیه، دسته های زنجیر زنی، چلچراغ و... داریم تقریبا مشترک است.

تی شرت محرم و پیراهن مشکی همیشه قداست خاصی در این ماه داشت و با احترام آن ها را آماده میکردیم.

تی شرت محرم ۷۲ قطره خون نیز حاصل همین حس و شور اعضای گروه طراحی روشن است.

گروه طراحی روشن هر سال به مدد صاحب این روزها برای ایام محرم تی شرت محرمی طراحی و تولید می کند، در طراحی آن ها بیش از پیش دقت میکنیم تا شایسته عزاداران سید الشهدا (ع)  باشد.

تی شرت محرم ۷۲ قطره خون

و اکنون بررسی تی شرت محرم ۷۲ قطره خون؛

طراحی ۷۲ قطره خون:

اولین چیزی که در این تی شرت  جلب توجه می کند قطره های خون است که در کنار هم ردیف شده اند، این قطرات به تعداد ۷۲ عدد می باشند و استعاره از ۷۲ یار امام حسین (ع) هستند. در بالای این قطرات قطره بزرگی به شکل خورشید قرار دارد که وسط آن یا حسین (ع) نوشته شده است.

زیر این ۷۲ قطره خون شعری نوشته شده است که معنی همین طرح است؛ همه قطره اند دریا حسین است

این نوشته به خط نستعلیق و فرم چلیپا خوشنویسی شده است.

جنس تی شرت ۷۲ قطره خون؛

این تی شرت از جنس تریکو می باشد، رنگ آن پس از شتسشو ثابت می ماند و بسیار نرم و لطیف است. یقه آن گرد بوده و از جنس خود تی شرت می باشد(کشباف نیست)

چاپ روی تی شرت؛

بیشتر کیفیت چاپ علاوه بر مکانیزم چاپ، به رنگ مصرفی مرتبط است، گروه طراحی روشن با افتخار از بهترین برند رنگ چاپ استفاده می کند و با خیال راحت می توانید این تی شرت را شستشو کنید و چند بار استفاده کنید.

البته برای حفظ کیفیت پارچه و چاپ تی شرت توصیه میکنیم مقاله ۱۱ نکته برای شستشو لباس که طول عمر آن را زیاد می کند را مطالعه کنید.

اگر علاقه مند به طرح های دیگر هستید توصیه می کنیم مجموعه تی شرت محرم وعاشورایی (۱) را دانلود کنید و تمامی طرح های محرمی را در اختیار داشته باشید.

سخن آخر؛

طراحی روشن بدلیل اینکه فروشگاه مرکزی دارد سعی میکند محصولی تولید کند که مشتریان حضوری وفادار و راضی داشته باشد این ویژگی برخلاف دیگر فروشگاه های اینترنتی است که نمیتوانید محصول را قبل از خرید از نزدیک ببینید، اگر تا به حال از فروشگاه اینترنتی خرید نکرده اید ما به شما اطمینان می دهیم که از خرید خود از فروشگاه طراحی روشن بسیار راضی باشید.

برای سفارش و خرید روی تی شرت محرم ۷۲ قطره خون کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صابر طهانی

سارافون عشق طراحی روشن

 سارافون عشق طراحی روشن

سارافون عشق - طراحی روشن

سارافون عشق از محصولات جدید طراحی روشن می باشد. گروه طراحی روشن این محصول را برای خانم های جوان طراحی کرده است.

در ادامه به نقد و بررسی سارافون عشق می پردازیم:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
صابر طهانی